Stalker?

Vill bara få fram min åsikt gällande "El grandé".. Ni som inte vet vem han är så är han min stalker. Han rent ut sagt avgudar mig. Han har bosatt sig i min lägenhet och smyger ofta runt i lägenheten enbart för att få en skymt av mig. Han är en ganska nervös person så oftast brukar han bara få ut "TAGGA NU!!!" eller "Du din lille skitunge" ur sin mun. Hur moget är det egentligen? Om han nu tycker om mig så borde ju en kille (borde va en man) på 21 år kunna säga det genom att vara gullig och inte smyga runt med det. Eller hur? Och i själva verket kallar han sig bara "El grandé" för att han egentligen är så himla liten och puttinuttituttikutti, mammas lilla pojke.. Han vill helt enkelt bara skapa sig en image här på min världsberömda blogg.

Ett tips till "El grandé" är att skaffa sig en egen blogg..
Jag föredrar nog att du ska välja devote som bloggportal då den inte är lika komplicerad som de andra!



Skämt åsido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0