Sunday

Nu har jag duschat och städat lite.. Mamma kommer hem imorgon igen. Men jag fick inte liv i min käre syster som ligger och sover med pojkvännen sin.. Nej nej, utan här får JAG som inte varit hemma på hela dagen och är tvungen att plugga städa upp.. Schysst! Men det som dom stökat ner i köket osv tänker jag fan inte röra, nu är det hennes fel om jag får IG på provet imorgon. Jippie.

Jaja, skiter i om det går dåligt på provet faktiskt. Är inte alls på humör, fast ändå är jag på riktigt bra humör. Aja, det går inte riktigt att beskriva känslan. Jag är sur och glad över helt olika saker. Känner mig riktigt stark nu, och det är bra. Heja mig själv!

Vilka jävla svin det finns egentligen? Jag blir så trött på en del i min omgivning. Nu ska jag inte skriva för mycket. Kanske bäst jag lägger mig och pluggar innan jag går över styr.

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0