Torsdags kväll

Nu har jag dolat lite med min design. Jag var så himla trött på den gamla.. Och eftersom jag inte har photoshop (och inte orkade hålla mig tills jag kom hem till mamma) så fick det bli en riktigt simpel header i paint.. Haha! Men bättre än inget i alla fall.

Ikväll skulle jag ha dansat egenligen.. Men jag orkade inte, hade jätte ont i magen bland annat. Jag var iallafall ner på stan en sväng på tjejkvällen. Kollade inte så mycket i affärer men jag tog i alla fall en fika med Signe, Sofie och Bella. En chailatte och blåbärs muffins fick det bli, riktigt gott. Jag och Signe försökte plugga lite också men det gick inte vägen... Jag har iallafall gjort några instuderingsfrågor nu när jag kom hem! Jag har prov på måndag och nästa fredag så det är bra att börja i tid, har inte direkt någon lust att plugga i helgen även fast jag måste.. Jaja!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova faktiskt. Ni får ha det så bra.
puss and peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0