Det tar på krafterna..

Ja, jag är svag. Riktigt jävla svag. Jag måste träna mig, måste bli mentalt stark.. Men hur? Jag vet iallafall vad jag vill nu, och det insåg jag igår kväll.. When love takes over


Ganska så seg dag i skolan idag också.. Först hade vi fritdskunskap, sen inställd svenska.. Alltså hade vi håltimme på ungefär två timmar tror jag.. Sen efter det hade vi arbetssätt och lärande, väääärldens drygaste lektion. När jag kom hem så gick jag och la mig, jag sov fram tills sju då jag åt och sen gick iväg på träning. Jag mådde inte så bra på träningen så gick hem lite tidigare.. Inte lätt att träna när man inte mår bra inte!

Jaja, när jag kom hem så duschade jag och kollade på efterlyst.. Nu ligger jag framför datorn bara och ska nog sova snart.. Imorgon har vi fotbollsturnering på skolan, hm? Jag? Spela fotboll? Hehe, jag får bli coach.. Max kommer iallafall och hämtar mig innan åtta någon gång imorgon. Rätt gött att slippa gå upp sex för att åka buss.. Hehe!

Nu behöver jag samla tankarna och sen sova.. Det här inlägget skrev jag bara för att jag visste att Fia vill ha något att läsa.. Så, Fia, ENJOY!

/E

Kommentarer
Postat av: fia

härligt ;)

2009-09-24 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0