DON'T WANT TO

Imorgon ska jag ta blodprov för körtelfeber och B12-brist! Jag är nervös faktiskt, även fast jag tagit 10983764 stycken blodprov den senaste året.. Blä! Jag gillar det inte faktiskt. Sist så körde hon på labbet in nålen jätte långt och typ rotade runt för hon hittade ingen blodåder, jippie! Jaja, smällar man får ta. Vill inte ha körtelfeber bara.. Får panik om jag inte får börja träna snart. Får ju inte ens va med på idrotten eller nåt isåfall? FYFAN. Jag kommer ju inte ens få va med på seriepremiären isåfall.. DÖDÖDÖ!



Idag klippte jag topparna iallafall. Det blev jätte kort kändes det som. Men det är väl bara att vänja sig, det växer väl ut igen om ett tag. HOPPAS JAG! Det kanske inte syns så mycket på bilden men den är tagen efter klippningen iallafall..

Nej nu måste jag sätta på One tree hill innan jag avlider av abstinens, sen nanna!

/E


Kommentarer
Postat av: malin

fin bild ! :)

2009-09-11 @ 11:14:31
URL: http://malintorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0