IDA TORSTENSSON

Idag hade vi som sagt världens mest ovärda skoldag? Fyfan. Ingen idrott, satt och pratade om ingenting på idrottsläran, 3h och 40min rast, 20min matte, skolkort? Hemma i kil klockan 5? Jag spyr på skiten. Haha! Efter skolan så kom Ida till mig, min gos. Vi pratade mest och promenerade en del! Får göras om, OFTARE.


Jag måste bara yttra mig om en sak.. Män är svin! Inte värt att vara ledsen, jag föredrar att skratta åt dreten instead, HEJA! Just nu ligger jag i min säng och smider onda planer, riktigt onda. Hehehe!

Sova kanske? Skola imorgon.. Två stycken, och båda är med Lena? Lite jobbigt. Men vi slutar iallafall vid tolv vilket är väldigt skönt. Ska nog gå en sväng på stan efteråt, möta upp Felicia kanske? Jaja, imorgon är imorgon och jag lever idag.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0