It's all over now.

Jag finner inga ord. Jag vet knappt själv vad som hänt den senaste veckan. Det enda jag vet att jag mår sämre än någonsin och att jag ogillar situationen. Men vem vet, det här kanske är bra.. På något sätt iallafall? Det måste ju finnas ett litet jävla sätt som detta kan vara bra på? Jaja, jag orkar fan inte bry mig mer känns det som. Jag är otroligt glad för att jag har mina tjejer iallafall, dom löser det mesta.

Borde hoppa in i duschen nu egentligen, men jag orkar inte. Det är väl typiskt? Pappa kommer och hämta mig om någon timme. Då tänkte jag kräva lite chinese food av han, bra tröstmat. Ikväll ska jag sammanstråla med Signe, det känns bra. Lite mer tröstmat då kanske? Det gillar ja.

Hejs!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0