Jagärenkärtjej

Känns som jag kan börja grina när som hellst, så mycket saknar jag Ludwig... Men ändå så träffade jag honom senast igår? Något fel måste det ju vara på mig. Det rann faktiskt en tår ner från min kind förut hemma hos Fia, haha.. Idag är en nog en sån dag som jag är fruktansvärt känslosam. Som tur är så kommer han hem imorgon, då ska jag åka dit. Fast ja, han kommer hem imorgon kväll så jag har ju några timmar på mig imorgon att sakna honom också!

Utöver att jag saknat min pojkvän något så innerligt så har min dag varit väldigt bra. Först hade vi ju som sagt engelska och arbetssätt och lärande ifrån 08.30 till 12.05. Efter det slutade vi. Jag och Natalie följde med tjejerna till matsalen och åt lite innan pappa hämtade oss för att skjutsa in oss till stan. Jag hittade mig till slut en väska på Åhlens för bara 400:- kronor! Helt okej pris faktiskt. Natalie hittade sig två tunikor och en kofta. Vid redan två satte vi oss på bussen för att åka hem. När jag kom hem så la jag mig och sov tills klockan sju ungefär, hur skönt som hellst. Vid halv nio så åkte jag, Sofie, Bella och Linnéa hem till Fia. Vi låg i soffan och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kollade också på en film, Terminal eller något hette den. Jag har sett den tillsammans med Ludde en gång tidigare så det var lite seg att se igen faktiskt. Vid tjugo i ett så kom Sofies pappa och hämtade oss. Nu ligger jag hemma och har nyss tvättat bort smink och borstat tänderna. Jag är sjukt trött och ska sova länge imorgon. För mig så var detta en perfekt fredagskväll faktiskt, en sån här kväll behövdes! :)

Nu tänkte jag faktiskt ta och stänga av datorn och sen sova.. Vi hörs imorgon, om jag är på blogg-humör!
Hey

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0