Kastanjevatten

Idag har jag ÄNTLIGEN köpt kastanjevatten. Det var verkligen lika bra som jag hade hoppats på! Det gav en fin och naturlig färg. Detta är ju verkligen en bättre alternativ än att springa och sola solarium varje dag? Både hälsosammare och billigare. Man dränker bara en bommulspad med vattnet och drar på önskat ställe (jag har det bara i ansiktet) men det går att ha det överallt på kroppen. Se bara till att smeta ut det ordentligt så det inte blir några fläckar eller linjer. Det går lätt att tvätta bort med tvål och vatten. Det är verkligen något jag kan rekommendera. Kastanjevatten finns på Kicks och Åhlens och man får flaskan för 70-90kr!



/E

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0