Måndag

Idag hade vi orientering i skolan.. Det gick faktiskt förvånansvärt bra! Jag och Natta sprang nästan hela tiden men vi tog iallafall alla kontroller! Vi hann med 16:15 bussen och jag var i kil strax efter fem. Då gick jag hem, åt och pluggade lite. Skrev faktiskt klart en uppgift i fritidskunskapen, vad det nu är för ämne? Väldigt onödigt iallafall..

Vid åtta drog jag på träning.. Vi var inte alls många och träningen var rätt så seg. Men det är skönt att få röra lite på sig iallafall. Nu är klockan tio i tio och jag sitter här? Jag måste duscha, äta och plugga lite.. Hur ska jag hinna allt om jag ska orka upp imorgon? : | Fast duscha och äta är ju ett måste.. Plugga kan man göra någon annan dag!

Jaja, dagen i helhet har varit väldigt jobbig.. Jag gillar inte dagens datum alls.. Usch!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0