Sunday

Helgen har varit toppen. Fredagen tillbringades hemma hos Fanny med skönt folk och massa dans! Det var riktigt kul att få glömma allt för en stund, kändes riktigt jävla underbart. Runt ett någon gång drog jag hem, det behövdes.. Hehe!

Igår var jag hos Elin i Skåre med några tjejer i klassen. Vi lagade mat, käkade godis och pratade i massor. Jag var väldigt trött och ville hem så då var Mattias så underbart snäll att hämta mig! Påväg hem ringer Elin och säger att jag ska komma till Fanny, och självklart. Jag var där ett bra tag tills jag gick med Sofie hem till hennes mormor.. Dit kom Petra, Fredrick och CO med MAX mat, riktigt gott. Dom tjatade med oss ut på en runda på Kil, hmm... En timme kanske det blev? Jaja, dom fick sin vilja igenom iallafall. När vi kom hem så slocknade vi väldigt fort och vi sov riktigt jävla länge, underbart.

När vi hade vaknat så åt vi godis, mums. Sen så ringde min mormor och undrade om jag ville med till Bergvik, och självklart! Jag köpte en vinterjacka, smink och smycken. Jackan var en grön/grå, vanlig dunjacka från Everest. Det är nog den jackan dom flesta kommer köpa i år, det brukar ju vara så med alla Everest vinterjackor. Men men, den var riktigt fin så det struntar jag i!

Nu ligger jag hemma i min säng och fryser som en jag vet inte vad. Jag väntar också på att simon ska höra av sig. Men jag undrar ifall jag verkligen orkar åka dit nu.. Det regnar ute och jag har ingen lust att gå eller cykla i det vädret. Jag tror han fortfarande spelar match så han kanske kommer hit sen om han orkar, annars får vi ta det under veckan :) Hihi, saknad person den där Simon Johansson!


/E

Kommentarer
Postat av: Petra

Du vet lilla du, efter mycket tjat så brukar vi som vi vill och vi lyckades ju även den här gången haha :-P.

2009-09-23 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0