Trött som faaaaaaaaaaaaan

Nu har jag suttit och dolat med alla bilder från idag. Hittade inte min USB-kabel så jag fick ta Felicias kamera och föra över mitt minneskort bara! En hel del bilder, riktigt roliga att kolla på en del också. Jag finner inga ord för hur nöjd jag är med klassen, och framförallt mina brudar!

Glömde berätta om mitt hår också. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det blev lite röd/lila/brunt. Jag funderar på att slänga i en rödare toning om någon vecka kanske.. Hm, vi får väl se? Imorgon har vi skolkort också.. Känns sådär! Det som känns extra pissigt är att vi har det efter sista lektionen. Det kanske inte gör så mycket men vår sista lektion är typ min första? Vi har en sjukt ovärd dag imorgon..

Först har vi idrott och den får jag inte vara med på, hur kul? Efter det har vi idrottslära då vi bara sitter och pratar om roliga saker, ibland om doping. Och efter det har vi en håltimma på 4 timmar, tänk er? 4 jävla timmar ute på Hammarö. Så jävla ovärt. Sen efter det har vi matte typ en halv timme.. Efter det skolkort! Grymt seg dag. Tjejerna gör det värt att gå dit, helt klart!

Imorgon skulle jag varit med Ida egentligen men jag vet inte hur det blir med det.. Jag ska ju börja dansa nu igen.. Jag, Sofie, Bella och Signe! Och det börjar imorgon, men vi har inte anmält oss än? Heja! Men det brukar finnas gott om platser kvar där :) Det är nästan så jag hoppas att vi inte kommer med i denna gruppen för så MYCKET saknar jag min Ida Torstensson! Tur att jag träffar henne på fredag om inte annat..

På fredag ska jag hem till Fanny och umgås med mina gamla vänner (och nya).. Låter hemskt att säga "gamla" vänner men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Vi är barndomsvänner och träffas inte på fritiden längre :/ Lite tråkigt tycker jag. Kommer bli så grymt kul att få va med dom, dalliden girls bland annat :) (L)

På lördag ska vi tjejer i klassen träffas, tror jag iallafall? Jag och Lina vill hemskt gärna se på filmen "flickan som lekte med elden", alltså tvåan på "män som hatar kvinnor". Jag älskar den filmen och hoppas på att tvåan är lika bra. Om inte resten av tjejerna vill hänga med så tror jag faktiskt att jag och Lina drar dit själva :) Mysigt. Hon är väl för söt den där Lina, så gooooo!

Nej nu får det vara nog, gud vad jag skriver! Jag skriver ju upp vad jag ska göra resten av veckan, hur kul att läsa egentligen?

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0