Vandringsläger!

Har varit på vandringsläger med klassen idag. Vi gick från skolan till något konstigt ställe. Hela 6,5km tror jag vi gick i skogen. Jag hade ju sköna brudar med mig så det var inga problem. Jag, Natalie, Camilla och Elin gick tillsammans, riktigt roligt faktiskt. När vi kom fram till stället så la vi oss i gräset och vilade ett tag. Vi fick även se när våran lärare Stefan demostrerade hur man sätter upp ett tält, väldigt lärorikt.. Efter det lagade vi mat i våra "stormkök", makaroner och köttbullar! Efter maten diskade vi och sen så gick vi på tipspromenad, inte så jätte kul? Vid halv tre blev vi hämtade med minibussar och vi fick sluta. Riktigt skön dag, fått röra på sig en del iallafall :)

Vi tog massa bilder också, men såklart så hittar inte fröken Emilia USB-kabeln, HEJA! Har städat hela mitt rum bara för att jag ska kunna hitta den, synd att jag inte lyckas. Får väl hoppas att den kommer fram senare!

Sen vid åtta ska jag ner och kolla på min träning. Vi har träning med Forshaga idag så det kan ju vara lite kul att se faktiskt.. Aja, nu ska jag fortsätta mitt letande :)

/E

Kommentarer
Postat av: Petra

Kolla på dina nya filmer på facebook, vad fin du blev i håret :). blev riktigt sugen på den färgen själv när jag såg det, det blev skit bra och fint på dig :)

2009-09-16 @ 23:24:55
URL: http://crapediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0