Varför kan inte helgerna vara längre?

Fredagen var väldigt mysig må jag säga. Efter skolan så gick jag på stan med Linnéa och Lina! Vi kollade runt lite bara i väntan på Natalie. Vi orkade inte vänta så länge så vi gick till Waynes och beställde vårat så kom Natalie när hon hade slutat :) Har aldrig träffat Natalie förut, riktigt go tjej iallafall! Det tycks alla tjejer från grums vara?:) Och skåre då, självklart. Vid tre tiden åkte jag buss hem med Max, vi pratade om allt mellan himmel och jord, haha.. När jag kom hem så vilade jag ett tag, bytte om och sen åkte jag tillbaka till stan för att gå på bio med Linnéa, Lina och Elin. Jag mådde inte så jätte bra under filmen men som tur var så gjorde det inget för att filmen var så sjukt jävla bra! Se den, flickan som lekte med elden! Efter bion så kom Signe och mötte mig.. Vi tog en promenad på sangrundsudden, vi satte oss ner i mörkret och pratade ett tag också innan vi fick tummen ur röven och traskade hem till henne på Sundsta. Vi la oss nästan direkt och det var riktigt skönt att få sova efter denna veckan!

När vi vaknade upp på lördagen så åt vi frukost. Vi kollade lite på One tree hill också innan jag tog tåget hem. När jag kom hem sov jag en stund och sen så åkte jag in till stan igen! Åkte då till Signe igen. Vi gjorde oss snabbt iordning och sen så fick vi skynda oss till bussen till hammarö. Den gick över knappstad så den tog hela 45 minuter? SJUKT! Jaja, när vi väl dit så gick vi till coop och köpte äpple och sen vidare hem till Ludwig där han och Abbe väntade. Vi pratade mest och kollade på film! Typ vid två på natten så körde Ludwig hem Signe och jag fick stanna kvar med Abbe. Vi satte på nya Wallander som verkade.. sådär? När Ludwig kom tillbaka så somnade vi nästan direkt, klockan kanske var tre då?

Imorse så vaknade vi runt ett. Abbe åkte hem direkt och pappa hämtade mig vid två. Vi tog en tur till IKEA och inhandlade en hel del till mitt rum. Fast det är ju inte klart på ett tag, men en bra början iallafall! Efter det åkte vi och kollade på handbollsskor, men hittade jag några eller? NEJ! Typiskt säger jag bara.. Hehe. När vi kom så fixade vi lite i rummet och sen så packade jag mina grejer och så fick jag skjuts till Kil. Då satte jag mig och pluggade direkt, skrev klart en uppgift på 3 dataskriva a4 sidor.. Känns rätt gött efter dom timmarna man suttit och slitit faktiskt! Vid tio åkte jag och mamma till stan för att hämta Felicia som vart i Örebro på jobb hela helgen. Glad att se henne faktiskt! Nu har jag precis duschat, ska snart sätta på senare One tree hill avsnittet och sen sova :)

Blev ett riktigt långt inlägg nu, men skönt att få skriva av sig lite också!
Nu tar vi natten, god natt gott folk! ;p


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0