Yes!

Imorgon får jag börja träna igen, äntligen. Men jag måste ta det lugnt i början, och det kommer jag ha väldigt svårt med. Jag har redan planerat in en fullspäckad vecka med träning. Jag måste ju komma ikapp så gott som det går nu till serie premiären det 3 oktober..

Måndag: Handbollsträning i Kil.
Tisdag: Handbollsträning i Forshaga.
Onsdag: Handbollsträning i Kil.
Torsdag: Dans på Fugik.

Och det där med dansen är jag lite orolig för.. Det är tydligen fortsättnings gruppen vi är anmälda till och det känns ju... sådär? Jag har ju inte dansat alls mycket. Jag får väl försöka iallafall, kommer nog inte att gå så bra i början. Hehe!

Kommer vara underbart att börja med handbollen igen. Jag har haft en månads uppehåll tror jag? Det skulle ju vara riktigt jävla surt om jag inte skulle vara helt frisk nu och börjar träna för tidigt. Jag har lite ont i halsen nu bara, men ja.. Det behöver ju inte vara på grund av körtelfebern. Hoppas inte det iallafall! :)


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0