15:13

Nu har jag avslutat min praktik och påbörjat mitt påsklov, känns underbart måste jag säga. Gårdagen spenderade jag med Victoria, gosig tjej det där. Åkte in till stan vid halv tre så då mötte jag upp henne så gick vi runt och kollade lite, jag hittade ett par leggins på gina, snygga faktiskt. Sen så gick vi och käkade och då fick jag ett samtal från min kära syster om att Daniel var i Karlstad med henne nu, hur glad blev jag inte då? Riktigt skön kille de där, haha.. Sen gick vi och kollade lite mer på stan och då hittade vicki en bh och en bikiniöverdel. Vid halv sex åkte vi hem till mig och färgade håret osv, sen vidare till Hultsberg där vi myste litegranna, kvällen avslutades med ett stölleryck in till stan för att träffa Ludwig en snabbis, sen vidare hem i säng. Love love love to this girl! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0