23:50

Bara så alla vet har jag varit med om den sjukaste efterfesten hittills i mitt liv, haha. Igår började vi hemma hos mig med lite tjejer och killar, sen drog vi tjejer (som var tillräckligt nyktra att kunna stå på benen, haha) till Albs och härjade lite, efter ett tag drog ett gäng till krogen medan resten stannade kvar i lägenheten. Efter några timmar var allt folk back on track, på rätt ställe och det slutade galet. Men det är såna tillfällen som sitter kvar och kan ge en ett gott skratt när som helst, haha.. 

Har i alla fall spenderat dagen hos farmor med släkt och mat, helt okej. Nu under kvällen har jag bara softat med Elin, lite film med chirre och dirre (chips och dipp). Nu dör jag snart av trötthet här i min säng så nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0