22:44

Min långa skoldag resulterade en eländig huvudvärk, men ändå pluggade jag och tränade. Var kanske inte allt för aktiv på träningen, men jag var i alla fall där och gjorde det jag skulle. Två matcher till helgen och jag är riktigt taggad faktiskt, även fast konditionen kommer svika efter ha varit sjuk i 3 veckor..

Ligger och kollar på paradise hotel nu men ska snart stänga av och ta natten. Hoppas på bil till skolan imorgon, fast det vet jag inte förens imorgon bitti, men som sagt det vore en dröm att slippa allt slask, snö och bussar... Har engelska redovisning i skolan imorgon, kan nästan ingenting men får hoppas att det går vägen. 

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0