23:04

Håret blev troligtvis brun/svart, har inte sett det torrt än eftersom jag har hunnit tvättat håret två gånger på en kväll på grund av träningen. Hoppas på bra resultat imorgon. Handbollsträningen var riktigt skön faktiskt, vi körde mycket skottträning och det är bland det roligaste. Har städat upp på mitt rum och även varit duktig att packa idrottskläderna till imorgon (eftersom jag brukar försova mig och 'råkar' glömma'... Tog även med andra träningskläder så jag kan träna imorgon kväll. Blir lite olika crosstrainers för mig och pappa imorgon på friskis i någon timme, skönt. Ska även försöka tvinga in pappa till gymmet så jag kan smita iväg och sola en stund, skulle verkligen behövas! 

Time to sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0