23:48

Har precis blivit klar med min svenskuppgift vi fick idag. Jag hade nästan gjort klart den i skolan men när jag kom hem så upptäckte jag att jag inte var nöjd med resultatet så jag beslutade mig för att skriva om den. Och nu är den klar, min uppgift om ungdomsliv. Skrev en dataskriven sida vilket jag tror räcker eftersom man skulle skriva ungefär 3 handskriva sidor, sådana sidor med tjocka mellanrum mellan raderna ni vet. Ska i alla fall hjälpa min sötnos Linnéa att nicka in bollen i  mål imorgon, alltså att slutföra uppgiften och sedan lämna in det. Jag har lovat henne tips från coachen även fast jag vet att hon skulle prestera bättre utan min hjälp. 

Jag gjorde även min engelska sammanfattning om de Olympiska spelen idag. Jag skrev ett häfte och jag hoppas verkligen på bra betyg även fast det inte kändes särskilt bra när jag gick därifrån. -Jag låter verkligen som en riktigt nörd nu på sistone, men det är väl bara bra och viktigt att ligga i nu på vårterminen när det ska sättas slutbetyg i de flesta A kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0