Äntligen helg

Äntligen är det fredag, äntligen helg. Har hittills haft en riktigt bra dag. Slutade vid elva och då tog vi bussen in till stan. Satte mig och fikade med Linnéa, Josefine och Emma. Sen kom också Nathalie och hennes syster, och sen kom även Hannah och Susanna och hälsade på. Trevligt! Jag och Linnéa tog morotskaka och en chai latte, himmelskt rent ut sagt. Sitter i alla fall hemma nu på Marieberg och funderar på att gå ut och gå en sväng, vore riktigt skönt. Eller så väntar man på pappa så han får göra en sällskap, han har ju blivit träningsnarkoman nu, igen. Haha! Ikväll ska vi i alla fall äta kina mat, ännu bättre. Så jävla fet mat, men man lever ju faktiskt bara en gång! Ikväll ska jag nog ses med Victoria, Linus och Erik som det är planerat nu. Blir en tidig kväll eftersom jag har fullspäckat schema imorgon, spinning, döma och match.

Ska gå och pussa lite på katten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0