Happy Valentine's day

Ja idag är det alla hjärtans dag, egentligen en helt vanlig söndag. En helt vanlig söndag för oss som inte är i något förhållande i alla fall. I vanliga fall brukar denna dag kännas riktigt deprimerande, och okej, den gör det till en viss del, men inte alls så mycket som jag trodde. Anledningen till detta är nog att jag är riktigt lycklig nu ändå. Jag har en underbar familj och har väldigt underbara vänner som gör allting så mycket lättare och roligare. Dessutom är det svårt att vara olycklig när man äntligen har kommit igång och tränat igen.

Väcktes dessutom av att Vicki hade skickat sms imorse. Hon bad mig komma till de tre Linus;arna och klart så gjorde jag som hon sa, haha. Jag kan ju säga att det hade gått vilt till där i natt/imorse, dels när man klev in i lägenheten och det stank bakfylla och det stod fullt med sprit och dyligt på bordet, men framförallt när man möttes av en arg lapp i hissen på väg upp, haha! Jag kan ju säga att jag var riktigt glad över att jag var nykter igår med tanke på hur de mådde. Ska försöka hålla mig ända tills Branäs, då smället det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0