Monday

Har varit en ganska jobbig dag måste jag säga. Det har verkligen inte varit min dag, inte för fem öre. Började dagen med att försova mig, vaknade 10 minuter innan jag skulle möta upp Alicia. När vi väl kom till skolan gjorde jag om lite på mitt kommunikationsprov eftersom mer än halva klassen egentligen skulle haft omprov, då fick vi andra fylla i om vi ville. På BKF;en gjorde vi klart våran Power Point till kultur redovisningen så den blev klar. Sen hade vi datakunskap där vi också hade prov, det gick riktigt bra faktiskt. Enligt Peter hade jag och Lina inte ett enda fel så det känns skönt att höra faktiskt. Slutade dagen med 1,5 timmes idrott där några i klassen höll i lektionen. Joakim bjöd på stafetter och idioten bland annat, inte det roligaste faktiskt. Haha! Jag kände i alla fall nu när jag kom hem att jag var riktigt trött men jag tänkte att jag inte skulle lägga mig så att jag orkar träna sen. Men nu strax innan jag skulle gå iväg till träningen kände jag att jag inte orkade helt enkelt, är helt slut och trött i kroppen och har ont i huvudet. Inte min dag helt enkelt!

Men det finns lite positiva saker med dagen;
Fått träffat mina tjejer (och gjort klart skolarbete)
Är nu nöjd med kommunikationsprovet
Är nöjd med datakunskapsprovet
Har gjort klart första delen av ULS inlämningen (sammanfattningen)
Ska nu hoppa in i duschen och ta en tidig kväll (det mest positiva)

Update;
Den bästa saken var nog att min kusin skrev att vi har fått byta stuga i Branäs och har istället nu en på Lohyllan på berget. Det ligger bredvid vargen och illern så det kan nog inte bli så mycket bättre i nuläget. Kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0