På g

Nu har jag tagit kvällen efter lite plugg och en hård träning. Träningen var riktigt skön faktiskt, var ganska mycket och blandat folk så det var givande. Känner verkligen att jag är på gång nu igen när det gäller träningen, efter 3 veckors uppehåll pga förkyldning.. Tränade handboll i måndags och idag, imorgon ska jag iväg på ett puls/intervall pass på 3k och sen på lördag ska jag köra en timmes spinnig på friskis på morgonen samt spela match mot Skåre på eftermiddagen.

Känner på mig att jag kommer få en bra helg också! Fredagen är planerad och även lördagen som jag ska spendera med mina tjejer i klassen, förhoppningsvis kan alla den här gången. Lördagen kommer se ut så OM inte jag och Lina ska ut vilket vi inte vet än, eller ja, kanske blir att alla tjejer ska ut tillsammans. Vore awesome!

Nu ska jag sätta på min favorit playlist Dj millan, men jag har faktiskt en till som är ganska great, DJ millisch heter den... Eftersom DJ millan är ett klockrent namn på min lista så kommer jag faktiskt aldrig mer någonsin ha ett bra playlist namn, så då fick jag ta en annan variant av millan som en kär vän åt mig kommit på! Den första listan är DJ millan och den andra DJ milisch.

http://open.spotify.com/user/eeemiliaaaaa/playlist/2bZmdVd9lSeuY9oZB6bV9Z http://open.spotify.com/user/eeemiliaaaaa/playlist/2Iw1PCVcLxvnOdWa0UaGVX

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0