PMS?

Har haft världens sjukaste dag. Mitt humör har varit som en berg- och dalbana. Fast hade bra orsaker till att dampa på min kära syster faktiskt. Men resten av dagen, herregud. Jag och mamma kom på att jag hade läkartid imorgon för att ta livmoderhalscancer vaccinet. Jag som är världens sprut-räddaste person bröt ihop och började i princip grina när mamma sa att hon inte kunde följa med, och att jag var tvungen att gå ner själv. JAG? SJÄLV? SPRUTA? NEJ! Sen så har jag varit helt konstig i huvudet och typ grinat 20 000 gånger ikväll åt ingenting. Börjar bli lite läskigt eftersom jag verkligen inte ska ha PMS nu. Känner mig som ett riktigt hormon-monster! 

Mamma ska i alla fall boka om tiden så att hon kan följa med, skulle dött annars. Tack Mamma! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0