Tuesday

Ännu en dag avklarad, i alla fall en skoldag till. Har haft en mycket bättre dag än igår. Började dagen med den vanliga bussresan från Kil till Hammarö som tar 45 min med buss, alltså är det ett ypperligt tillfälle att ta igen för lite timmars sömn under natten. Första lektionerna var idrottslära och idrott, på idrottsläran sitter man såklart bara och gäspar och önskar att tiden gick snabbare. Som tur är så var idrotten riktigt rolig idag, och det berodde på att jag och Alicia dansade till riktigt skön musik samtidigt som vi spelade fotboll, handboll och innebandy med en skön klass! Avslutade min skoldag med svenska och ULS. På ULS;en fick jag reda på mitt senaste prov och jag fick MVG, riktigt jävla skönt faktiskt. Nu sitter jag och väntar på sms från våra lärare Michael och Ullacarin så vi kan få svar på om våran grupp också får vara ledig imorgon, eller inte jag och Lina då eftersom vi har kommunikation också, fast den börjar ju inte förens två och den måste vi faktiskt gå på eftersom det är vi som håller i lektionen imorgon!

Nu har ni läst en massa onödig fakta om min tråkiga och oviktiga vardag och nu ångrat er att ni ens läste den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG FINNS OCKSÅ VETTU ! / elin

2010-02-20 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0