14:17

Är hemma idag igen, hade jätte ont i öronen imorse. Men imorgon måste jag faktiskt iväg. Ska även försöka träna lite imorgon, blir tyvärr en lugn träning för min del i så fall. Idag ska jag i alla fall fördriva tiden framför massa filmer tillsammans med mamma som sitter bredvid och pluggar! Har faktiskt hjälpt henne lite med skolarbetet. Hon vill veta "Varför bildas det grupperingar i umgängen och skolklasser?" Och jag svarade att det mest berodde på status; vilket lag man spelar i, vilken familj man växt upp i, hur mycket man står upp för sig själv osv.

Är sjukt sugen på kinamat också, fast inte den från Kil för den uppskattas inte. Jag vill ha från Nya Peking eller den från Arvika, mumsfillibabba! Men jag får väl fortsätta att drömma mig bort, brukar ju vara rätt bra på det. Sitter och kollar på Björn Gustavssons livsverk nu och den killen kan man ju faktiskt inte sluta drömma om, vilken kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0