2010

Min nyårsafton kunde varit ganska så mycket bättre. Hemma hos mig hade vi det jätte trevligt. Vid tio drog vi till hammarö på fest men där blev vi inte långvariga, vi tog istället bussen in till stan och firade tovlslaget på torget. Jag mådde inte direkt bra, lite snefylla och hur många minusgrader som hellst är inte min grej... Slutade med att mina vänner bara försvann och att Petra, Fredrick o co. åkte med mig hem en sväng. Sen åkte vi hem vidare till kil, men då var jag inte längre taggad så jag åkte hem och la mig istället. How fun? Det kan ju bara bli bättre i alla fall.

Vet också vad jag ska fokusera på nu istället för det jag tidigare gjort. Behöver inte allt som är så himla komplicerat. Kanske bara bra att vara lite självisk i vissa tilfällen, eller?

Ska försöka värma mig lite nu och sen ska jag göra mig iordning.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0