22:31

Dagen har gått åt till att plugga till ULS provet och även träna lite. Eftersom jag fortfarande är hängig så tränade jag hemma istället. Körde ett bålpass, otroligt skönt! Jag kan ju säga att jag ser fram emot i helgen och ledighet som fan, eftersom den nästkommande dagen kommer enbart bestå av plugg och även då ett prov på fredag. Som tur är slutar vi vid 12 och det ska jag fira med lite shopping hade jag tänkt. Ett par gråa jeans och ett par till lackleggins skulle jag behöva, men vi får väl se hur det blir med det, man hittar ju alltid annat än vad man tänkt sig! Skulle vilja ha skjortor, underkläder, toppar, jeans, skor i massor, ja ni fattar? Vi får väl se vad som inhandlad helt enkelt!
Peace
Peas
Pis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0