Inte en bra dag idag

Humörsvängningar och hormoner hit och dit, extrem huvudvärk, förkyld och trött. Allt detta negativa och en heldag i skolan kan inte sluta bra, och det gjorde det inte heller. Fick lite damp på Claesson och Jakob på slutet, eller i alla fall på Jakob som försökte rätta mig och Claesson som faktiskt räknade rätt... Matte kanske inte var det skönaste ämnet i slutet av dagen. Men förlåt Jakob, du vet att jag inte är en grinpelle egentligen!

Efter skolan tog jag bussen hem och sen vidare till ungdomsmottagningen, fixade lite recept osv. När jag väl kom hem så åt jag mat med mamma. Nu ligger jag i sängen med världens huvudvärk (trots en treo) och ska försöka sova lite. Tyvärr känner jag att jag måste skippa träningen idag, hade tänkt att köra lite styrka på 3k men icke.
Lägger ut lite bilder från skolan snart också, vi håller på med ett roligt film/bild projekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0