Jag har det bra, mitt liv rullar på.

Har spenderat dagen i soffan framför dator och tv. Känner mig faktiskt mycket piggare idag än igår så det känns härligt. Imorgon måste jag plugga som en idiot; matte, ULS, data och jag vet inte allt. På torsdag ska jag på stan med mamma efter skolan så hinner inte plugga så mycket då til ULS provet som är på fredag. Men det känns som man redan kan det mesta, förutom att jag inte kan beskriva massa fallbeskrivningar, men det får mamma hjälpa mig med! Ska kolla efter lite skidkläder på torsdag då jag växt ur alla mina. Börjar längta mer och mer till branäs, känner verkligen att jag kommer behöva att åka iväg och unna mig lite en helg. Vem gör inte det efter 9 veckors hårt slit i skolan? 

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning så jag kan inta soffläge resten av kvällen också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0