Sjukstuga

Inatt var en väldigt jobbig natt för min del. Har legat och kallsvettats och vänt mig om konstant. Har nästan inte sovit någonting så när jag vaknade vid 6 imorse så kände jag att jag inte skulle orka med skolan. Jag gick upp och tog tempen också, hade 38.1 bara men inte fan mådde jag bra. Tredje morgonen i rad nu har jag vaknat med kraftig huvudvärk också, vad är detta? Jag har i alla fall proppat i mig lite tabletter och känner faktiskt inte av någon feber just nu. Tänkte att jag skulle ta tag i lite städande av mitt rum, dammsuga och byta påslakan osv.

Det enda jobbiga med att vara ensam hemma när man är hemma och är sjuk är att det inte finns någon hemma och lagar mat. Jag själv har ingen ork till det så jag kommer nog leva på mackor och oboy tills ikväll. Någon som är förvånad över mitt matintag? Nej skulle inte tro det. Inte ofta jag sköter maten på rätt sätt, och när jag väl "tror" att jag äter bra så är det alltid dålig mat jag äter. Keep up the good work Millan!

Jag hade sett fram emot en hård träningsvecka men det verkar det inte bli något med, i alla fall inte idag. Har match till helgen så känner att det är dags att man måste börja komma igen med tränandet (tränade en gång förra veckan bara, var förkyld). Men man lever bara en gång, så varför ska man bry sig om det inte är skadligt? Nej kanske inte riktigt så men... ja, ni fattar!

En till sak som jag måste ta tag i är anatomin tills imorgon också. Måste sitta och nöta in alla muskelfunktioner tills imorgon, någon som kan alla redan BFID1? Lyllo den i så fall. Nej nu måste jag rappa på lite om jag ska få ro till att plugga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0