Spontan lördagskväll

Fick idén att åka till slalombacken och åka lite pulka förut. Pratade lite med Fredrick och vips så var vi ett gäng på tio personer som var igång och åkte. En del är ju lite galna måste jag säga, typ Fredrick och Crille... Jag åkte bakom Fredrick på boben en gång ner för nästan hela stora backen och gud vad det gick. Dum som han är skiter han i att bromsa och vi åker rätt upp i snövallen in i skogen, in i träden, och där ligger jag i den höga snön, med en bob och en Fredrick på mig. Roligaste på länge. Riktigt synd att det ska vara så kallt bara, jag kan ju säga att jag spendera mestadels tiden inne i Johans varma bil. Det åkte både bob, pulka, tefat och skidor bakom Fredricks bil, en vända låg till och med Fredrick uppepå hans bil i ett enda sladdande. Kvällen bjöds på väldigt många skratt och kraschar, sjukt kul. Fler spontana kvällar behövs!

Filmade en del kraschar också men tyvärr så filmar min mobil i mp4 format och det funkar inte att lägga upp på bloggen. Haha, riktigt roligt att se hur idioterna slår sig gång på gång.

Nu är jag helt genomfrusen och ska snart försöka sova tror jag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0