09:55

Mamma väckte mig vid åtta, hade redan då fått tid på vårdcentralen. Bara att vingla sig upp på benen och dra på sig kläder. Jag har troligtvis streptokocker, dom skickade iväg en halsodling. Men eftersom jag knappt kan prata eller svälja så fick jag pencellin ändå. Ligger nu i min säng och rent ut sagt hungrar ihjäl, fyfan vad jag längtar tills min hals får lite bättre så jag kan svälja. Jag klarar inte ens av att svälja vatten(?).. Har ätit en yoghurt i omgångar sen i söndags, nu förstår ni nog om jag är hungrig. Jag måste rasat några kilon nu också, känns både bra och dåligt. Om jag gått ner något, så har jag gjort det på fel sätt! Jaja, längtar något otroligt tills jag får äta mat i alla fall. Ligger hellre i 40 graders feber (den har gått ner nu till 38) och är så avdankad i kroppen så man inte känner om man är hungrig än att ligga med världens smärta i halsen och hunger. Ett jävla klagande på mig nu! 

Ska försöka sova en stund eller sätta på en film. Puss!

Kommentarer
Postat av: reader

du skriver en jättemysig blogg, gärna mer bilder och längre inlägg. Jag gillar din stil.

2010-03-10 @ 15:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0