18:01

Har varit på Bergvik idag, fick med mig en hel del hem. En jeansjacka, en skinnjacka, ett par lacktights, ett par vanliga beiga tighs och en mössa. Har packat ihop lite nu inteför Branäs på torsdag. Jag har fyllt en sportbag nu med skidkläder och vanliga kläder. Jag får nog ta med mig en till väska för skor, smink, mat osv. Är så grymt taggad så det finns inte, kommer bli så jävla roligt att åka iväg med ett gäng sköna människor och åka skidor och sen leva livet. Underbart!

Håller på att fixa lite musik nu till Branäs. Ska ta med mig all musik på mitt USB minne och ta med till Andreas så har får bränna ut det. Ett stort grattis till min kusin Andreas som fyller 18 idag! Ska snart iväg dit och fira honom, ska även planera lite inför Branäs med honom och min älsklings Fia. En förbannat bra dag idag, humöret är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0