18:08

Har fixat sista inlämningsuppgiften nu, hur underbar känsla? Idag hade jag sittvilan med dom stora barnen efter maten. Jag läste Mamma Mu åker rutschkana för dom och så fick de rita bilder till boken sen efteråt, ganska roligt faktiskt. Måste säga att barn är väl för himla söta? Så himla söta när dom målar också. Har gjort en aktivitet nu i alla fall så jag är godkänd, men jag ska göra två grejer till har jag och min handledare kommit överrens om. Jag ska ha en hinderbana på idrotten nästnästa måndag och sen ska jag göra en lek med dom stora barnen i lekhallen någon dag, tror jag tar under hökens vingar då, den brukar gå hem! Haha.. Kommer sakna ungarna när man börjar skolan igen, den saken är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0