23:41

Haft en trevlig kväll hemma hos kusinen. Smörgåstårta och sen farmors hemmagjorda tårta, mums. Har även fixat lite matlistor, skidor och pjäxor till Branäs också. Är fortfarande på bra humör trots min huvudvärk, men imorgon är det en ny dag med många att-göra punkter. Ska först och främst packa klart allitng på förmiddagen. Sen ska jag med Elin till stan så hon får hämta sin dricka, ska även försöka kolla om jag hittar något i någon butik. Sen blir det hem till Kil igen för att handla mat med Linnéa och Daniel. Sen vid sju någon gång kommer pappa och hämtar mig och Elin för att åka till Linnéa i Grums och hämta lite grejer, sen vidare hem till pappa. Är så sjukt taggad på Branäs, helt sinnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0