Hemma!

Är nu hemma från praktiken, fick sluta en timma tidigare idag. Har haft en toppen dag! Sofia var också där och gjorde sin sista dag idag, en riktigt go tjej. Är nöjd med min handledare samt övrig personal, barnen är jättesöta och det finns ingen som är sådär, ni vet "uh gå härifrån" fattar ni? Gick även runt i skolan under lunchen och träffade lite gamla lärare, har en del kvar att catcha upp med. Ingrid som trodde att jag var Julia, så söt så söt. Är jag förvånad? Nej, det var ju på dalliden folk började blanda ihop mig och Julia. Sen så träffade jag även Stefan, fritidslärare och dramalärare för oss när vi gick där. Satt ute i solen och pratade med honom ett tag, så trevligt. Gick även runt i mitt gamla klassrum och mediateket, måste erkänna att jag fick lite tårar i ögonen när jag ser planscher och affischer som Klasshag 03/06 har gjort, vilken klass. Jag känner på mig redan nu att jag kommer få 3 toppen veckor framför mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0