Sjukt att jag ens lever!

Branäshelgen var toppen, men med kanske lite för mycket incidenter. Torsdag och fredag var två förbannat bra kvällar medans lördagen kan gå och hänga sig nu så här i efterhand... Förlåt allihopa, speciellt Fia! Jag kom i alla fall hem med en kraftig bakfylla (trodde jag?) men sen så visade det sig att jag hade 40 graders feber också. Så här i min säng har jag legat död sen i söndags eftermiddag.. Ska ner till vårdcentralen imorgon också och kolla om jag har halsfluss eller körtelfeber, kan nämligen inte äta något- så ont har jag i halsen.. Detta suger just nu eftersom jag vill va på praktiken som alla andra i klassen.

Ni får ha det så bra medan jag försöker bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0