Torsdag

Idag är jag mycket piggare vilket känns riktigt bra. Jag kan äta osv idag, min hals är alltså betydligt mycket friskare. Kan inte beskriva min kärlek till pencellin just nu! Har i alla fall stoppat i 1/3 av mina lortkläder från Branäs i tvättmaskin nu. Känns skönt att ha allting rent nu när jag ska ut på praktik! Imorgon ska jag dit, äntligen. Ska ringa dig och meddela dom om det bara. Hoppas bara inte att jag kommer vara tvungen att göra om min praktik vid ett senare tillfälle eftersom jag redan nu missat 4 dagar.. Får hålla mig frisk i fortsättningen nu bara! 

Ska försöka sätta mig och plugga lite på ULS;en också om mamma har tid att hjälpa mig. Måste faktiskt medge att det är riktigt skönt att mamma har läst endel av de kurserna som jag läser nu, till en riktigt stor hjälp ibland! 

Någon av mina läsare som är bra på att göra designer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0