King jag är

Jag är king på att uppdatera känner jag. Men vafan, sommaren närmar sig och dagarna flyter fram (nästan i alla fall, det lät så bra) 

Med mig är det bra, förutom att jag har en inflammerad knöl på hälen, skavsår på andra knät, konstant huvudvärk, konstant trötthet, en jävla pollenallergi som tar död på en samt en hel examinationsuppgift kvar i skolan... Tid och ork till att träna finns heller inte? Saker i vägen varje dag nu känns det som, imorgon blir det upp på höjda och ta spåret, tror även att vi har fystester på idrotten imorgon, gr8. 

Var på handledarkurs idag för att få övningsköra (jag vet att jag är lite seg), och det var grymt tråkigt måste jag säga. Måste och medge att jag är lite skraj till att börja köra bil faktiskt, kommer ju ta död på ett helt dussin. Håll er undan! 

Nu ska jag knarka lite nya pollenmediciner jag fick idag, hoppas de funkar bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0