12:58 September 15th

Vaknade upp vid halv tolv tiden, då hoppade jag in i duschen och sedan kom det främmande för Cecilia fyller år idag. Grattis! <3 Så nu har jag ätit äppelpaj med vaniljsås till frukost- väldigt nyttigt. Den lutar även åt att äta Mc Donalds sen också innan skolan. Vi börjar klockan 5 idag och går till 9 på kvällen för vi ska ha värdegrundskväll med föreläsning i folkets hus, lite roligt med variation faktiskt. 

Nu ska jag sätta mig och plugga lite idrottslära och sen ska jag göra mig iordning och så småningom rör jag mig in mot stan. 

PUSS! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin bild :)

2010-09-15 @ 13:35:30
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: rärä

söt du är:D

2010-09-16 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0