Bergvik next

Har äntligen kommit upp ur sängen, fått i mig lite mat och duschat nu.  Gick inte upp förens 13.10, var riktigt trött efter imorse, även fast vi fixade hela stallet på bara en timme, rekord. Går nog inte beskriva känslan när man kommer hem där vid åtta och får gå och lägga sig igen. Det är ju nästan så man vill göra detta oftare bara för att få uppleva den känslan, haha- imorgon får jag det i alla fall. 

Nu ska jag ta och göra mig iordning för jag ska till Bergvik med mormor och morfar. Tänkte ta en fika och sen ska jag in på H&M och kika lite. Höstkläder kan ju vara det finaste som finns. Något som jag har blivit riktigt kär i denna höst är den khakigröna färgen, fin på precis allt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0