Hemsk dag

Igår var ingen rolig dag kan jag ta och berätta för er. Först så sjukanmälde jag mig på morgonen för jag mådde inte bra någonstans på något vis. Så då sov jag några timmar och sen fick jag för mig att åka med mamma till stallet och kolla på en lektion samt att träffa Borken. Borken, en häst som i förrgår fick kolik så han mådde jättedåligt igår på dagen när jag var där. Jag stod där med tårar i ögonen och jag såg verkligen i hans ögon att han led, han hade så ont... Men jag trodde i alla fall att han skulle bli bättre. Sen åkte jag hem, skjutsade mamma till Gitte och sedan åkte jag och mormor och kollade på vinterjacka. Sen hem till mormor och kolla på idol och sen hem igen till Cissi. Då hittar jag henne lite ledsen och nedstämd, nerbäddad i sängen och säger att de fick ta bort Borken... 

Lite hemsk känsla när man bara för några timmar sen stod och kramade om hästen, och nu lever den inte längre. Världens finaste och mysigaste häst förövrigt. Man får tänka att det var den enda rätta, så som han led... 

Blä, har vart lite nedstämd idag så det passar bra med en tjejkväll hos Bella ikväll! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0