Min sommar, har tyvärr glömt att fota en hel del.

Det var student och vi var på Nobel, jag grattade och kramade lite på Joanna


Mamma tog examen


Sen var det skolavslutning då vi började hemma hos mig och sen fortsätte till Richard

Det började balla ur



Mys innan hemgång

Elin fuckade ur


Det var midsommar, då vi var hemma hos Linnéa och sen hos Andreas




En hel del utekvällar






Jag var på Melissa Horn med Jessica




Efter det blev det utgång


Den kvällen såg jag ut så här;






Sen var det Lars Winnerbäck tillsammans med Jessica och Joanna




Efter den kvällen var jag lycklig


Jag har gjort en massa annat som jag inte fotat. Har till och med lyckats radera bilderna från kusten innan jag lagt in dom i datorn, heja. Jag var i alla fall på kusten två gånger, en med mamma och en med pappa. Sen har jag varit på Liseberg med några från klassen. Det har även blivit några kolsnäs besök också. En bra sommar faktiskt, trots vädret. Bilder kanske kommer eftersom, jag har lite i mobilen.

Nu ska jag sova, hoppas ni mår bra. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0