Somna bredvid dig

Ligger och lyssnar på världens mysigaste låt som jag har tänkt att somna till snart. Somna bredvid dig- Magnus Weideskog. Jag är en riktig sucker för svenska, mysiga kärleks låtar har jag märkt. 

Gick hem från skolan idag vid kvart över elva, kändes ovärt att vara kvar när jag ändå inte kunde vara med på idrotten. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen, lyssnar på världens mysigaste låt och ska snart ta mig en liten powernap.

Tänkte även göra en lite resumé om vad jag gjort i sommar eftersom jag inte bloggat något, kommer nog upp senare ikväll.

Bjuder på en bild på mig själv från i somras, som är tagen innan Melissa Horn. Vilken magisk kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0